PK
`I<=oa, mimetypeapplication/epub+zipPK
4ScR META-INF/PK
6IIkգ META-INF/container.xml
PK
4ScR OPS/PK
TcRvW OPS/content.opf
Ytinlärning och djupinlärning – en kritisk reflektion kring normativa tolkningar av begrepp i den samtida högskolepedagogiska diskursen
11 Pages
Richard Pleijel
Cappelen Damm Akademisk
©2021 Richard Pleijel
ISSN 2000-7558
sv
2021-03-03
2021-03-03T12:10:00Z
PK
FXcR OPS/images/PK
XcR'Vj j OPS/images/cover.pngPNG
IHDR X ` pHYs ~ IDATx |U.PւB,"HY?QSPy_6IEҪ,UAL _@]HЀ P6AHEl tLι9f&|Ν9s3gΤ< 3 p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # p 1, # pl,Zϙ\,X yb[^'\x"bXE*ಆNyj% C"*AF_YrWf0 dEX"ϙ|a0zkϙ@D AUĦϙ1d\s&ߦ0= Vҷ U`uDgSs&ۈ`[ QO覡jɪ_