Ny publikation: Exploring the Dual Nature of Engineering Education
Abstract
Kristina Edström (2017). Exploring the dual nature of engineering education: Opportunities
and challenges in integrating the academic and professional aspects in the curriculum.
Doktorsavhandling i Teknik och lärande, KTH. http://kth.diva-portal.org/smash/record.
jsf?pid=diva2%3A1155372&dswid=3710
Copyright (c) 2018 Kristina Edström

Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell-licens.
Författare som bidrar till Högre utbildning behåller upphovsrätt och publiceringsrättigheter för sina artiklar, men samtycker till att publicera sina artiklar under villkoren i Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International-licens som tillåter tredjeparter at kopiera, bearbeta och vidaredistribuera materialet oavsett medium eller format, på villkor att hen anger källan på korrekt sätt, länkar till licensen och markerar om det är gjort ändringar i materialet. Verket får inte användas och delas för kommersiella ändamål.