Bokrecension: Why Students Resist Learning. A Practical Model for Understanding and Helping Students
Abstract
Why Students Resist Learning: A Practical Model for Understanding and Helping Students.
Redigerad av Anton O. Tolman och Janine Kremling. Stylus Publishing, Llc., 2017
Publicerad
Referera så här
Nummer
Bidragsformer
Nyckelord:
Studerandeaktivt lärande, Motstånd, StudentstödLicens
Copyright (c) 2018 Jenny Katarina Eklöf

Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell-licens.
Författare som bidrar till Högre utbildning behåller upphovsrätt och publiceringsrättigheter för sina artiklar, men samtycker till att publicera sina artiklar under villkoren i Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International-licens som tillåter tredjeparter at kopiera, bearbeta och vidaredistribuera materialet oavsett medium eller format, på villkor att hen anger källan på korrekt sätt, länkar till licensen och markerar om det är gjort ändringar i materialet. Verket får inte användas och delas för kommersiella ändamål.