Forskellige forståelser af problemorientering - udfordringer ved projektpædagogikken
Javascript must be enabled to load the article.
You can also download the raw html article
Publicerad
Nummer
Bidragsformer
Nyckelord:
problembaseret læring, PBL, problemorienteret projektarbeide, projkektpædagogik, problemforståelser, relevanskriterier, diskursanalyse, problem-based learning, problem-oriented project work, project pedagogy, problem understandings, relevance criteriaLicens
Copyright (c) 2022 Poul Nørgård Dahl

Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell-licens.
Författare som bidrar till Högre utbildning behåller upphovsrätt och publiceringsrättigheter för sina artiklar, men samtycker till att publicera sina artiklar under villkoren i Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International-licens som tillåter tredjeparter at kopiera, bearbeta och vidaredistribuera materialet oavsett medium eller format, på villkor att hen anger källan på korrekt sätt, länkar till licensen och markerar om det är gjort ändringar i materialet. Verket får inte användas och delas för kommersiella ändamål.