Student Autonomy and Peer Learning – An Example

Författare

  • Stefan Hellmer Centrum för ekonomi Höskolan Kristianstad

Abstract

This short article presents and describes a transition from “traditional” teaching with knowledge transferred from the teacher to the students in a classroom to a peer-to-peer situation in which the students, with different support, learn from each other. The process and results are encouraging and the peer-to-peer approach will be used and developed further in economics courses.

 

Hämtningsstatistik
Totala nedladdningar:
Nedladdningsdata är inte tillgängliga än.

Författarbiografi

Stefan Hellmer, Centrum för ekonomi Höskolan Kristianstad

Docent i Industriell Ekonomi, Sektionen för Hälsa och Samhälle vid Högskolan Kristianstad

 

Fulltext

Publicerad

2012-02-06

Referera så här

Hellmer, S. (2012). Student Autonomy and Peer Learning – An Example. Högre utbildning, 2(1), 51–54. Hämtad från https://hogreutbildning.se/index.php/hu/article/view/850

Nummer

Bidragsformer

Goda exempel

Nyckelord:

student autonomy, peer-to-peer learning