Hoppa till huvudinnehåll Hoppa till primär navigationsmeny Hoppa till sidfot
Nordic Open Access Scholarly Publishing Cappelen Damm Akademisk
högre utbildning
  • Registrera
  • Logga in
  • Om
    • Om tidskriften
    • Redaktion
    • Uppgifter om tidskriften
    • Om förlaget
  • Tidskriftens Policy
    • Granskning
    • Open Access Policy
    • Indexering
    • Upphovsrätt och licens
    • NOASP publiceringsetik
    • Datahanterings- och integritetspolicy
  • Riktlinjer
    • Bidragsformer
    • Riktlinjer för författare
    • Författarskap
    • Riktlinjer för granskare
    • Blind granskning
    • Skicka in bidrag
  • Publicerat
    • Senaste
    • Arkiv
  • Temasidor
    • Lärande för hållbar utveckling
Sök

Improvisational approaches to supervision dialogue

Javascript must be enabled to load the article.

You can also download the raw html article


Tillbaka till artikelinformation

Andra formater

  • PDF
  • EPUB
  • XML

Publicerad

2017-12-29

Nummer

Vol 7 Nr 2 (2017)

Bidragsformer

Artiklar

Licens

Copyright (c) 2017 Sven Bjerstedt

Creative Commons-licens
Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell 4.0 Internationell-licens.

about

Om tidskriften

Högre utbildning är en vetenskaplig e-tidskrift som är fritt tillgänglig enligt open access-principen. Tidskriftens övergripande syfte är att stödja framväxten av kunskap som är av relevans för undervisning och utbildning vid universitet och högskolor. 

Läs mer

Senaste numret

  • Atom-logotyp
  • RSS2-logotyp
  • RSS1-logotyp

signup

Nyhetsbrev

Skicka in bidrag

Skicka in bidrag

Språk

  • English
  • Svenska

doaj

Mest lästa denna månad
  • Wicked problems i lärande för hållbar utveckling – Vägledning för att ta fram exempel och problembeskrivningar
    141
  • Kollegial stöttning genom auskultation – ett sätt att utveckla ett akademiskt lärarskap
    131
  • Erfarenheter av portfoliometodiken inom nätutbildning – Kritiska reflektioner och ”halleluja moments”
    123
  • Att göra högre studier tillgängliga – ett lärarperspektiv
    95
  • Högskolepedagogisk utveckling och forskning. Gränsarbete kring ett kunskapsområde i universitetets hjärta. En kommentar till Wide samt Scheja och Bolander Laksov
    84
Nyckelord
  • Om förlaget
  • Integritet
Connect With Us:
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn

Högre utbildning ISSN 2000-7558. Huvudredaktörer: Maria Weurlander och Jan Stockfors. Tidskriften Högre utbildning publiceras under licensen Creative Commons CC BY 4.0. Utgivare är Nordic Open Access Scholarly Publishing – NOASP – en underavdelning av Cappelen Damm Akademisk, Postboks 1900, 0055 Oslo, Norway. ©Cappelen Damm AS, ©Photo (pencils) choness/iStockphoto.

Cappelen Akademisk