Könsmedveten forskarhandledning - teoretiska utgångspunkter och praktiska erfarenheter
Abstract
Staffan Andersson recenserar:
Könsmedveten forskarhandledning - teoretiska utgångspunkter och praktiska erfarenheter av Ulrike Schnaas, Avdelningen för universitetspedagogisk utveckling, Rapport nr 11, Uppsala universitet, ISSN 1652-084X.
Fulltext
Publicerad
Referera så här
Nummer
Bidragsformer
Nyckelord:
forskarhandledning, genus, könsmedvetenLicens
Författare som bidrar till Högre utbildning behåller upphovsrätt och publiceringsrättigheter för sina artiklar, men samtycker till att publicera sina artiklar under villkoren i Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International-licens som tillåter tredjeparter at kopiera, bearbeta och vidaredistribuera materialet oavsett medium eller format, på villkor att hen anger källan på korrekt sätt, länkar till licensen och markerar om det är gjort ändringar i materialet. Verket får inte användas och delas för kommersiella ändamål.