Skriva för att lära
Abstract
Andreas Nordlander recenserar:Skriva för att lära : skrivande i högre utbildning (2011) av Olga Dysthe, Frøydis Hertzberg, och Torlaug Løkensgard Hoel, i svensk översättning av Sten Andersson, Studentlitteratur, 209 s.
Skriva för att lära : skrivande i högre utbildning (2011) av Olga Dysthe, Frøydis Hertzberg, och Torlaug Løkensgard Hoel, i svensk översättning av Sten Andersson, Studentlitteratur, 209 s.
Academic developer
Centre for Educational Development
Högre utbildning är en vetenskaplig e-tidskrift som är fritt tillgänglig enligt open access-principen. Tidskriftens övergripande syfte är att stödja framväxten av kunskap som är av relevans för undervisning och utbildning vid universitet och högskolor.
Högre utbildning. eISSN: 2000-7558. Huvudredaktörer: Maria Weurlander och Jan Stockfors. Tidskriften Högre utbildning publiceras under licensen Creative Commons CC BY 4.0. Utgivare är Nordic Open Access Scholarly Publishing (NOASP), en underavdelning av Cappelen Damm Akademisk, Postboks 1900, 0055 Oslo, Norway. © Cappelen Damm AS. Cover Photo: © choness/iStock.