Mångfaldsmedveten pedagogik
Abstract
Tina Mattsson recenserar:
Mångfaldsmedveten pedagogik för universitetslärare (2011), av Johan Wickström, Rapport nr 10, Avdelningen för universitetspedagogisk utveckling, Uppsala universitet, ISSN 1652-084X
Tina Mattsson recenserar:
Mångfaldsmedveten pedagogik för universitetslärare (2011), av Johan Wickström, Rapport nr 10, Avdelningen för universitetspedagogisk utveckling, Uppsala universitet, ISSN 1652-084X
Academic developer
Centre for Educational Development
Högre utbildning är en vetenskaplig e-tidskrift som är fritt tillgänglig enligt open access-principen. Tidskriftens övergripande syfte är att stödja framväxten av kunskap som är av relevans för undervisning och utbildning vid universitet och högskolor.
Högre utbildning. eISSN: 2000-7558. Huvudredaktörer: Maria Weurlander och Jan Stockfors. Tidskriften Högre utbildning publiceras under licensen Creative Commons CC BY 4.0. Utgivare är Nordic Open Access Scholarly Publishing (NOASP), en underavdelning av Cappelen Damm Akademisk, Postboks 1900, 0055 Oslo, Norway. ©Cappelen Damm AS, ©Photo (pencils) choness/iStockphoto.